مهدی مسعودیان سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت 22 و 51 دقیقه شامگاه سه شنبه نشت گازوئیل از یکدستگاه تانکر در مسیر بندرماهشهر - بندر امام در حد فاصل پل فرودگاه تا پل پتروشیمی منجر به تصادف زنجیره ای شد.
وی افزود: در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو به علت لغزنده بودن جاده و برخورد آن با یک دستگاه موتور سیکلت در نزدیکی پل پتروشیمی جوانی 28 ساله راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.
رئیس فوریت های پزشکی شهرستان بندرماهشهر به تشریح جزئیات بیشتر این حادثه پرداخت و خاطرنشان کرد: در این حادثه همچنین بر اثر انحراف از مسیر یک دستگاه پراید، 2 نفر از سرنشینان پراید مصدوم شدند، یکی از این مصدومان به وسیله آمبولانس به بیمارستان معرفی بندرماهشهر منتقل شده که وضعیت عمومی وی مساعد اعلام شده است و نفر دیگر نیز توسط خودرو نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شد.
مسعودیان ادامه داد:در پی وقوع این حادثه اکیپی از نیروهای امدادی هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و راه و ترابری برای کنترل وضعیت جاده و جلوگیری از بروز حوادث بیشتر به محل حادثه اعزام شدند. سرنشینان دیگر خودروهای منحرف شده مصدومیت نداشتند.
به گزارش ایرنا، جاده های برون شهری و درون شهری شهرستان بندرماهشهر از حادثه خیزترین جاده های استان خوزستان است.
9858/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.