سعید پویا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری هیات دو و میدانی استان و همکاری منطقه آزاد اروند، پس از سال ها، تیم منطقه آزاد اروند خوزستان به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر دو و میدانی شرکت می کند.
وی گفت: با توجه به استعدادهای نهفته ای که در زمینه دو و میدانی در خوزستان وجود دارد سعی می کنیم بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته باشیم.
وی دلیل حضور نداشتن خوزستان را در لیگ برتر دو و میدانی، نبود حامی مالی دانست و افزود: با توجه به اینکه رشته دو و میدانی درآمدزا نبوده و تبلیغات گسترده ای ندارد همچنین مسابقات آن از طریق تلویزیون پخش نمی شود حامی مالی کمتر به سراغ این رشته می آید.
پویا، با اشاره به اینکه در طی سال های اخیر هیات دو و میدانی خوزستان هیچ گونه منبع درآمدزایی نداشته ادامه داد: متاسفانه هیات خوزستان اماکن ورزشی و یا بنگاه اقتصادی ندارد که بتواند همچون استان های دیگر در لیگ برتر تیمداری کند.
وی گفت: هیات دو و میدانی قزوین که هتل ورزش این شهرستان را زیرپوشش خود دارد با همین نام یک تیم روانه مسابقات می کند اما دفتر هیات دو و میدانی خوزستان یک زیر پله مستقر است.
پویا افزود: ازبهمن پارسال هیچ بودجه ای در اختیار این هیات قرار نگرفته این در حالی است که بیش از 12 اعزام به مسابقات کشوری داشتیم و هشت مسابقه استانی برگزار کردیم.
وی گفت: ورزشکاران ما در این رشته در مرحله اول و دوم مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در بخش آقایان و بانوان 46 نشان رنگارنگ کسب کردند.
دبیر هیات دو و میدانی خوزستان به برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور از روز 6 مهر اشاره کرد و افزود: لیگ دو و میدانی خوزستان با حضور300 شرکت کننده روز پنجشنبه در بخش آقایان و روز جمعه در بخش بانوان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا تیم دو و میدانی فولاد خوزستان 6 سال پیش به عنوان نماینده خوزستان در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده بود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.