به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در آیین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز اظهار داشت : اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایستادگی، مقاومت و رشادت های شهدا ، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم است.
وی افزود: درهشت سال دوران دفاع مقدس همه مردم از طبقات مختلف روانه جبهه های نبرد شده و از تمامیت ارضی این آب و خاک دفاع کردند.
استاندار خوزستان ادامه داد: مردان این خاک مقدس با نثارجان خود در جبهه های نبرد شکوه ملی را به نمایش گذاشتند که همواره این رشادت ها شایسته بالاترین تقدیرها است.
وی بیان کرد: کشورهای زورگو که از جنگ تحمیلی به نتیجه نرسیدند اکنون کمر به تحریم اقتصادی ایران بسته اند و به زعم خود ، راه دیگری را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی در پیش گرفته اند.
شریعتی تصریح کرد: در سال های اخیر ایران به پشتوانه توانایی جوانان غیرتمند و متخصص خود به پیشرفت های قابل توجهی در عرصه های مختلف بخصوص در عرصه های نظامی دست یافته که همین امر موجبات هراس دشمن را فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: استفاده از تجربیات ارزنده پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و انتقال این تجربیات به نسل های جدید می تواند مسیر موفقیت را همچنان برای این میهن اسلامی هموار کند.
استاندار خوزستان گفت: ‌خوزستان کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس و پیش از آن در مبارزه با استکبار و دشمنان در طول تاریخ داشته و در شرایط کنونی نیاز است که این روحیه ایثار ،مقاومت و ایستادگی به نسل های جوان انتقال داده شود.
آیین نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس روز دوشنبه با حضور استاندار خوزستان، آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان ارتش و سپاه استان و جمعی از جانبازان و خانواده های شهدا در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد و در حاشیه این آیین از 30 کتاب دوران دفاع مقدس رونمایی شد.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.