نماینده مردم ایذه و باغملک در آیین افتتاح کتابخانه عمومی یار مهربان در ایذه، گفت: مطالعه، انسان را از هویت خود با خبر می کند. یکی از عواملی که انسان کمتر در راه کتاب و مطالعه گام بر می دارد، شبکه های مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک ضمن تبریک هفته دولت به دولت مردان، در مورد نقش کتاب در زندگی و توسعه جامعه گفت: در جوامع امروزی، انسان به دانش‌های نوین و علوم گسترده‌ای دست یافته، تا آنجا که پیشرفت علمی بشر از حد خود خارج شده و به فناوری‌های‌ عظیمی د‌ست یافته است.

خادمی گفت: به وضوح روشن است که انسان دست به کارهای خارق‌العاده‌ای می‌زند و پدید آورنده زیباترین آثار می‌‌شود. مطالعه، انسان را از هویت خود با خبر می‌کند و راه درست زیستن را به او می‌آموزد.

نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان اینکه کتاب همواره در تمامی دوره‌ها و زمان‌ها کمک حال بشر بوده است، افزود: آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بر دارد. اگر خوب دقت کنیم می‌توان اندیشه‌های درست را از درون یک کتاب بیرون کشید و آن را به عنوان یک الگوی درست در زندگی استفاده کرد و اگر این موضوع را نادیده بگیریم  معضل بزرگی می شود که بعدها گریبانگیر جامعه خواهد شد.

خادمی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه فرهنگ کتاب و کتابخوانی آنقدر پایین آمده است که حتی بعضی‌ها کمتر به سراغ مطالعه می‌روند و در شبکه‌های مجازی به دنبال عقاید خود می‌گردند! و یکی از عواملی که باعث شده است انسان کمتر در راه کتاب و مطالعه گام بردارد، شبکه‌های مجازی است که جای خود را به مطالعات سنتی داده و به تدریج ما را از روش‌های مطالعه کتاب، دور کرده است.

4

2

3

5

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.