به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز چهارشنبه در آئین بهره برداری نمادین از چندین طرح روستایی در بخش الوار گرمسیری افزود: مشکلات این بخش طی بازدیدهای متعدد با حضور نماینده شهرستان اولویت بندی شد.
وی اظهار داشت: موضوع آب، روشنایی، گاز و سایر نیازهای ضروری در این بخش طبق برنامه اولویت بندی و برای تحقق طرح های مربوطه برنامه ریزی شد.
فرماندار اندیمشک افزود: در حوزه ارتباطات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیازها بررسی شد و امروز شاهد رفع بخش زیادی از مشکلات بخش الوار گرمسیری در این حوزه هستیم.
وی گفت: در بخش های گاز، روشنایی، اشتغال روستایی و جاده نیز گام های بسیار خوبی در این بخش برداشته شده است و بسیاری از روستاهای دورافتاده الوار گرمسیری از شرایط بهتری نسبت به سال های قبل برخوردار شده اند.
جهانگیری آغاز مراحل گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری را گام بسیار خوبی در راستای خدمات رسانی بهتر به ساکنان این منطقه عنوان کرد و افزود: برای روستاهای فاقد دهیاری در بخش الوار گرمسیری طرح های خوبی اجرایی شده و این روستاها نیز از روشنایی پایدار، جاده، آب و سایر نیازها برخوردار شده اند.
وی با تاکید بر لزوم بهسازی و زیباسازی مناطق روستایی اظهار داشت: در زمینه توسعه جاذبه های بخش الوار گرمسیری گام هایی برداشته شده اما با توجه به ظرفیت این بخش و سیاست های دولت، در زمینه گردشگری باید تلاش بیشتری انجام شود که برای این مهم نیز برنامه ریزی شده است.
فرماندار اندیمشک افزود: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق شهرستان از اهداف مسئولان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این آئین به صورت نمادین چندین طرح در زمینه آسفالت، روشنایی، آبرسانی و اصلاح شبکه توزیع، مخابرات، آبیاری تحت فشار و غیره بهره برداری شد.
همچنین فرماندار و مسئولین اندیمشک روز چهارشنبه از برخی مناطق و روستاهای دورافتاده بخش الوار گرمسیری بازدید کردند.
بخش الوار گرمسیری اندیمشک 178 روستا و جمعیتی حدود 25 هزار نفر دارد.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.