به گزارش ایرنا دکتر محمد رضا خباز روز یکشنبه در جمع مسئولان و مردم در شهر قاضی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین فضیلت است اظهار داشت: برای رفع مشکلات مردم باید تلاش کنیم.
وی اولین شرط مدیریت در اسلام را دوست داشتن مردم عنوان کرد و افزود: اگر با نیت خیر انتقادی وجود داشته باشد در حقیقت خدمت به مسئولان است.
وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن کرد گفت: هم اکنون فضا برای سرمایه گذار داخلی و خارجی مناسب است باید برای جذب تلاش کنیم.
استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: مانه و سملقان ورودی این استان است باید برای جذب گردشگر و ماندگاری مسافران با یک برنامه ریزی درست وارد این حوزه شد.
وی گفت: 893 پروژه در سراسر استان با اعتبار افزون بر هشت هزار و 600 میلیارد ریال افتتاح می شود که در مقایسه با دو سال گذشته چندین برابر شده است.
وی افزود: در سفر به بخش سملقان، شهر قاضی و آوا مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهیم داد و مصوباتی را خواهیم داشت.
خباز برطرف شدن مشکل جاده آسیای را ضروری دانست و گفت: این مهم در دستور کار قرار خواهیم داد.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری شهر آشخانه واقع شده که با 6 هزار و 53 کیلومتر مربع مساحت به عنوان پروسعت ترین شهرستان استان خراسان شمالی است که 21 درصد مساحت کل استان را به خود اختصاص داده است و 70 درصد جمعیت آن را روستائیان تشکیل داده اند.
7183/3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.