علی اصغر فوادیان روز شنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی بولینگ و بیلیارد خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشورهای شرق آسیا از اکنون بر روی بیلیارد کار کرده اند و میزهای بیلیارد وارد مدارس شده است.
وی افزود: این اتفاق باید در شهر بجنورد هم بیفتد زیرا ورود میز بیلیارد به مدارس، زمینه ساز شناسایی استعدادها در این ورزش جذاب خواهد بود.
وی با بیان اینکه رشته های زیرمجموعه این فدراسیون از جذابیت های خاصی برخوردار است گفت: باشگاه داران هم می توانند با تعامل با آموزش و پرورش در شناسایی استعدادها کمک کار ما باشند.
فوادیان اظهار داشت: فدارسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، از فدراسیون های فعال است و در هشت سال گذشته، 93 مدال را در بخش اسنوکر از غرب آسیا و جهان کسب کرده است.
نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس خاطرنشان کرد: این فدارسیون سه مقام قهرمانی جهانی را در پرونده دارد و رنکینگ جهانی در بخش مردان در جایگاه دوم و در بخش بانوان در جایگاه 9 است.
وی گفت: با کمی همت هیات های استان ها، می توانیم این رتبه را ارتقا دهیم.
وی تاکید کرد: خراسان شمالی هم استعدادهای فراوانی در رشته های زیرمجموعه این فدراسیون دارد و امید است با برنامه ریزی ها، به جایگاه خوبی دست یابیم.
وی با تاکید بر ارتقای توان ورزشکاران از حمایت های فدراسیون برای برگزاری دوره های آموزشی در خراسان شمالی خبر داد و گفت: در این زمینه آمادگی داریم تا مربی و مدرس به استان اعزام شود و انتظار داریم تا پایان امسال بخشی از کلاس های آموزشی در استان برگزار شود.
نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اشاره به اینکه اهمیت ورود بانوان به ورزش بسیار جدی است گفت: درخواست می شود فضایی در باشگاه ها ایجاد شود که بانوان به این رشته بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: در بخش بولینگ، زمینه در استان هنوز مهیا نشده است البته پیگیری هایی انجام شد تا سالن بولینگ فراهم شود.
وی گفت: در رشته بولس هم می توان گامهای موثر و خوبی در استان و بویژه در بجنورد برداشت، این رشته موقعیت خوبی برای همگانی شدن دارد و در این زمینه اگر زیرساخت ها فراهم باشد، آمادگی داریم تا نسبت به اعزام استاد و مربی مبادرت ورزیم.
نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس تصریح کرد: آماده سازی زمین بولس، خیلی مشکل نیست و با همکاری شهرداری ها می توان در بوستان ها نسبت به فراهم کردم زمین بولس اقدام کرد.
بر اساس این گزارش در این مجمع، محسن ابراهیمی به عنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان شمالی انتخاب شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.