به گزارش ایرنا، روح الله براتیان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری به خبرنگاران اظهار داشت: اولویت شهرداری، رسیدگی به وضعیت معابر در حاشیه های شهر است و تا زمانی که در حاشیه شهر خیابان و معبر خاکی وجود دارد، پروژه ای برای آسفالت معابر در هسته مرکزی شهر اجرا نمی شود.
وی افزود: اکنون معابر شهر در 23 محله حاشیه نشین بجنورد خاکی است و میزان بهره مندی ساکنان از معابر مناسب و آسفالت کم است.
براتیان گفت: در چند روز گذشته اختصاص 975 تن قیر به پروژه های عمرانی شهر بجنورد قطعی شده است که با این میزان قیر، برای اجرای پروژه های آسفالت حاشیه های شهر در سه ماه آتی مشکلی نداریم.
یک سوم از جمعیت 210 هزار نفری شهر بجنورد در حاشیه ها سکونت دارند.
شهردار بجنورد در بخش دیگر سخنان خود به جذب 55 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بوستان دوبرار اشاره کرد و افزود: این بوستان، به عنوان منطقه گردشگری و مکانی برای پیاده روی و کوهنوردی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
برایتان با بیان اینکه بوستان دوبرار و موزه دفاع مقدس 94 هکتار است اظهار داشت: تلاش داریم تا این پروژه تا سه ماه آتی تکمیل شود و در غیر این صورت اعتبار، بازگشت داده می شود.
وی درباره پروژه عمرانی در بوستان باباامان گفت: مساحت گستره این بوستان 94 هکتار است و 353 هکتار زمین نیز توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به نام شهرداری گرفته شده است.
شهردار بجنورد گفت: با اجرای طرح توسعه، گستره بوستان بابامان، چهار برابر می شود، علاوه بر آن در این طرح، رویکرد ما این است که تمام آلاچیق های پارکینگ باباامان جمع آوری شده و به فضای جنگلی منتقل می شوند تا وسعت پارکینگ به 2 برابر افزایش یابد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.