غلامرضا عوض زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته اعتبارات مصوب برای شهرستان مانه و سملقان 810 میلیارد ریال بود که 48 درصد آن جذب شد.
وی افزود: شهرستان مانه و سملقان به لحاظ جذب اعتبار دومین شهرستان استان است.
وی با بیان اینکه در هزینه اعتبارات اولویت با پروژه های نیمه تمام است افزود: در این شهرستان تعداد 23 پروژه بزرگ به صورت نیمه تمام وجود دارد.
عوض زاده گفت: 50 درصد اعتبارات سال جاری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام را به فرمانداری اعلام کنند اظهار داشت: 90 درصد دستگاه ها مبلغ کلانی برای پروژه ها جذب می کنند.
دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان مانه و سملقان هم گفت: کل اعتبارات خراسان شمالی سه هزار و 70 میلیارد ریال است که 200 میلیارد ریال به بخش اشتغال اختصاص داده شده که سهم مانه و سملقان 28 میلیارد ریال است.
آقایی اظهار داشت: مانه و سملقان به عنوان دومین شهرستان بیشترین پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی نقش زیادی در جذب اعتبارات دارند و باید برای جذب بیشتر تعامل و همکاری لازم را با مدیران کل در استان داشته باشند.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است، این شهرستان با 6 هزار متر مربع پر وسعتترین شهرستان استان خراسان شمالی است که پروژه های خانه های پیش ساخته در شهرک صنعتی، پرورش مرغ مادر در روستای عزیز آباد، کارخانه سیمان سمنگان از جمله پروژه های نیمه تمام است.
7183/3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.