محمد مشتری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی ها معمولا سبب لغزندگی سطح جاده می شود از این به رو رانندگان توصیه می شود از سبقت و سرعت غیرمجاز بجد خودداری کرده و فاصله طولی با خودروی جلویی خود را رعایت کنند.
وی افزود: رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو بویژه برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کنند.
مشتری گفت: اکنون بارش پراکنده باران در محور بجنورد- جنگل گلستان و بجنورد- راز گزارش شده است و هوای استان نیز در بیشتر نقاط ابری است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ترافیک روان در محورهای استان بدون مشکل خاص برقرار است.
بر اساس اعلام هواشناسی خراسان شمالی از چهارشنبه شب تا اواسط روز پنجشنبه سامانه بارشی در استان فعال خواهد شد که پیامد آن در برخی مناطق بویژه نوار شمالی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد و طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8درصد از راه های شریانی کشور را دارد و در رتبه 23 قرار گرفته است.
طول راه های روستایی استان هم 4 هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را به خود اختصاص داده و به این لحاظ در رتبه 13 قرار دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.