به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های این هفته نمازجمعه بجنورد مرکز خراسان شمالی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن و دستاوردهای آن برای ملت اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درهای علم به روی ملت ایران گشوده شد.
وی افزود: امروز موشک هایی داریم که بنا به گفته مسئولان به هر نقطه از دنیا که بخواهیم می فرستیم، زیر دریایی هایی ساخته ایم که اگر ناوگان جنگی دشمنان فکر تجاوز به سرشان بزند، در زیر آب آنها را نابود خواهیم کرد.
وی در ادامه امام راحل را همچون نخل باروری دانست که کام ملت ها را شیرین کرد و همه امت اسلام به وجود امام افتخار می کنند، انقلاب موقوفه امام(ره) است، باید از وقف وی محافظت کرد و به آن پایدار باشیم.
وی افزود: استکبار جهانی ستون فقراتش شکسته و تعادل خود را از دست داده که نتیجه آن حمله به سوریه، یمن و به کشورهای مختلف است.
وی ادامه داد: اسرائیلی ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مظلوم فلسطین را بسیار اذیت می کردند و شعارشان در اختیار گرفتن سرزمین کشورهای اسلامی از نیل تا فرات بود و مسلمانان را خار کرده بودند اما پس از پیروزی انقلاب و مطرح کردن روز قدس توسط امام(ره)، مسلمانان قوت قلب گرفتند و اسرائیل سر جای خود نشست.
وی به سفر رئیس جمهور فرانسه به کشورمان اشاره کرد و گفت: وی برای سفر به ایران شرط گذاشته است، باید مسئولان دولتی زیر بار این زورگویی ها نروند، اگر او می خواهد به کشور ما سفر کند درها به رویش باز است و می تواند بیاید مذاکره را انجام بدهد، اما شرط گذاشتن اصلا قابل قبول نیست.
حجت الاسلام یعقوبی اظهارکرد: ملت ایران در مورد توان دفاعی و قدرت سیاسی خود اجازه هیچ مذاکره و فضولی را نمی دهد و مذاکره درباره این مسائل ممنوع است.
امام جمعه بجنورد در پایان از مردم خواست که در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب در کوچه ها و در خیابان ها نمادی از پیروزی انقلاب را نصب کنند، آذین بندی خیابان فقط جزو وظایف مسئولان نیست، پیروزی انقلاب جشن ملی است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.