ابوالفضل فرهادی چهارشنبه با بیان اینکه وام های پرداختی در زمینه شهریه و ازدواج بوده است اظهار کرد: در این مدت 120 نفر از دانشجویان مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از اوم دانشجویی برخوردار شدند.
وی با بیان اینکه بیشترین وام پرداخت شده به دانشجویان این دانشگاه در شیروان مربوط به شهریه بوده است گفت: یک وام مربوط به وزارت علوم است که در مدت محدود و فقط از روش ثبت نام داخل سایت قابل دریافت می باشد که مهلت تسویه آن پس از فارغ التحصیلی و برای گرفتن دانشنامه است.
فرهادی افزود: تعداد 80 نفر از دانشجویان این واحد موفق شدند این وام را بگیرند که مبلغ آن 460 میلیون ریال بوده که برای گرفتن آن تعهد محضری لازم است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: همچنین وام داخلی به هر دانشجویی که تقاضا کند پرداخت می شود مهلت درخواست وام یک ماه پس از انتخاب واحد و مهلت تسویه وام 12ماه می باشد و تا زمانی که وام گرفته شده تسویه نشود وام جدید پرداخت نمی شود و برای گرفتن وام ضامن با چک لازم است که مبلغ چک باید 20درصد از مبلغ وام بیشتر باشد.
هم اکنون 2 هزار و 300 دانشجو در 85 رشته محل در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه ازاد اسلامی واحد شیروان تحصیل می کنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042
خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.