به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در در 70 غرفه صبح فردا آغاز به کار می کند و فعالیت آن تا روز 9 آذر ادامه دارد.
دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی و فناوران توانمندی و دستاوردهای خود را در یک هزار و 500 متر مربع از این نمایشگاه به نمایش می گذارند.
این نمایشگاه در دانشگاه پیام نور بجنورد دایر است و از ساعت 9 تا 19 برای حضور علاقمندان فعالیت دارد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه، ایجاد بستر برای افزایش ارتباط پژوهشگران با حوزه کسب و کار و صنعت است و تلاش داریم تا ایده های فناوران و پژوهشگران به سمت نیازهای جامعه سوق داده شود.
محمود دلپسند اظهار کرد: جامعه ما برای بالندگی و پویایی نیاز به دست یابی به فناوری و رشد فناوری دارد و رویکرد ما این است که نتایج پروژهش ها به تولید ثروت و درآمد ختم شود.
وی تصریح کرد: ایده های پژوهشگران در صورت تبدیل شدن به محصول و در صورت تجاری سازی می تواند سبب توسعه اقتصادی شود و از این طریق سبب ارتقای معیشت و بهبود وضعیت جامعه شود.
وی با بیان اینکه در اختتامیه جشنواره هفته پژوهش 22 نفر برگزیده و تجلیل می شوند افزود: هفت پژوهشگر از دانشگاه ها، هفت پژوهشگر از دستگاه های اجرایی، یک پژوهشگر از دانشگاه علوم پزشکی، یک پژوهشگر مستقل و سه نفر دارای ایده برتر مورد تقدیر قرار می گیرد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: 10 غرفه برتر نیز مورد تقدیر قرار می گیرند که سه غرفه از دانشگاه ها، سه غرفه از دستگاه های اجرایی و سه غرفه وابسته به واحدهای فناور به عنوان برگزیده انتخاب می شوند و یک غرفه نیز توسط بازدیدکنندگان به عنوان برتر و برگزیده انتخاب می شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.