به گزارش ایرنا، سردار علیرضا مظاهری روز شنبه در نشست با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: خوشبختانه در این استان امنیت خوب و پایداری حاکم است و به همین دلیل مردم این خطه از کشورمان از امنیت کامل برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه این امنیت جز جان فشانی، از خودگذشتگی و پشتیبانی مردم و اصحاب رسانه ها به دست نیامده است، گفت: ارتقای امنیت عمومی، مرهون هم افزایی با رسانه ها و همچنین همکاری خوب تمام دستگاه های استان بویژه دستگاه قضایی است.
سردار مظاهری با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری اظهار کرد: شعار این هفته ' پلیس برای امنیت و امنیت برای جامعه است ' و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تعامل و ارتباط با مردم و رسانه ها است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امنیت یک موضوع و مقوله گسترده است و در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مورد نیاز است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت اقتصادی و دینی و اجتماعی شکل نمی گیرد و در نبود امنیت، آنان که به دنبال برهم زدن آرامش هستند، در صدد بر می آیند که به اهداف خود برسند.
وی افزود: باید هم افزایی رسانه ها و مردم با نیروی انتظامی باز هم بیشتر از گذشته شود زیرا اگر این تعامل افزایش یابد، آسیب های اجتماعی کمتر می شود.
رئیس خبرگزاری ایرنای خراسان شمالی نیز در این نشست، بر همکاری بیشتر و آمادگی برای انتشار اخبار نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: ایرنا، آمادگی دارد تا برای ارتقای آشنایی و آگاهی جامعه از خدمات پلیس و نیروی انتظامی، نسبت به تهیه و انتشار اخبار مبادرت ورزد.
سید حسین قدسی هفته ناجار را فرصتی برای معرفی بیشتر خدمات و تلاش های کارکنان خدوم نیروی انتظامی و تبیین نقش پلیس در تامین و ارتقای امنیت در جامعه عنوان و اظهار کرد: نیروی انتظامی در عرصه های مختلف حضور دارد و به لحاظ خدمات صادقانه خود همواره مورد اعتماد مردم بوده است.
وی گفت: به اذعان همه دست اندرکاران رسانه ها هم اکنون هم افزایی خوبی بین نیروی انتظامی استان و رسانه ها وجود دارد که این موضوع برگرفته از نگاه مثبت و دوراندیشانه فرماندهی نیروی انتظامی برای استفاده از ابزار رسانه در ارتقای امنیت جامعه است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.