به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز اظهار کرد:
به همین دلیل مردم خراسان شمالی در 19 مهر ماه امسال در مصلی مرکز استان تجمع می کنند.
وی از حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در این روز خبرداد و گفت: این سفر، سفر سیاسی نیست، همه مردم در این روز در این مکان حضور به هم رسانند و عنوان نکنند که آیت الله رئیسی چون جناح مقابل دیگری بوده است، پس این سفر جناحی است، این سفر احترام به مقام معظم رهبری و مردم خراسان شمالی است.
وی اظهار امیدواری کرد که مردم خراسان شمالی در این سفر شکوه دیگری را ایجاد کنند و شکر نعمت سفر رهبری را داشته باشند، اخبار خوشی را در سخنرانی های این عالم بزرگوار خواهیم شنید.

*معاندان نظام ترور شخصیتی افراد سرلوحه کار خود قرار داده اند
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه گفت: شایعات علیه برخی از مسئولان در برخی از سایت های خائنانه دشمنان که شنیده و دیده می شود را قبول نکنید و در باره آن موضوع تحقیق کنید.
وی اظهار کرد: این سایت ها و شبکه های خائن جعل سند می کنند و انتشار اخبار کذب دارند، یک موضوعی را در صفحه سایت خودشان قرار می دهند سپس بقیه، این مطلب را در فضای مجازی مخابره می کنند.
وی ادامه داد: یک زمانی در سال 1360، افراد را ترور شخصی می کردند اما اکنون افراد را ترور شخصیتی می کنند، مردم باید آگاه باشند، این از توطئه های دشمنان نظام است.
حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: 'آمد نیوز' یک سایت بهائی است، که بهائی ها از آن حمایت می کنند و از اسرائیل و کشورهای دیگر پشتوانه مالی می گیرند، باید مردم به این مهم آگاه باشند که اگر حرفی و یا موضوعی را شنیدند منشتر و در باره آن بحث نکنند.
وی در باره هفته نیروی انتظامی گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی همواره سینه سپر کرده اند تا امنیت را در این کشور و استان نهادینه کنند.
وی اضافه کرد: امنیت زیر ساخت توسعه است، اگر در کشوری امنیت فراهم نباشد، آن کشور به جایی نمی رسد، امنیت آفرینان ما نیروی انتظامی و نظامی هستند بویژه نیروی انتظامی که جاده ها، مرزها، کوچه ها و خانه های ما را پوشش می دهند.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه سبز پوشان نیروی انتظامی تمام قد در مقابل مفسدینی که می خواهند جامعه را به فساد بکشند، ایستاده اند اظهارکرد: باید این قشر زحمتکش جامعه مراکز فساد را شناسایی کرده و آنها را نابود کنند، آنهایی که کالای قاجاق و مواد مخدر وارد کشور می کنند و تنظیم بازاررا بر هم زده و اقتصاد را فلح کرده اند.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: جهاد اصغر در عصر عاشورا به پایان رسید اما جهاد اکبر صبح روز یازدهم همراه با کاروان اسرا آغاز شد و هنوز این جنگ نرم ادامه دارد.
حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: جنگ نرم در عاشورا آغار شد، حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در جنگ نرم خط شکن و جلو دارد بودند، هرروز باید زینب گونه و زین العابدین گونه، در مقابل توطئه های استکبار مقاومت و افشاگری کرد وچهره دشمنان مکار را به نسل جدید شناساند و مردم را بیدار کرد.
وی ادامه داد: ما باید فرهنگ عاشورایی، انقلابی و جهادی را زنده نگه داریم تا دشمن احساس نکند که مردم سست و نسبت به ارزش ها بی اعتنا شده اند، اگراز جانب دشمنان این گونه احساس شود ما بدبخت می شویم، این روحیه انقلابی، کشور را حفظ کرده است.
حجت الاسلام یعقوبی با ذکر اینکه واقعه غدیر مقدمه عاشورا و عاشورا مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عج) است اظهار کرد: باید عاشورا در میان مردم پررنگ بماند و از میان پیرمردان حبیب ابن مظاهرها بزرگ شود تا دیگران ببینند و حجت برهمه تمام شود.
وی با بیان اینکه امروز هم می توان در جامعه حضرت علی اکبر(ع)، حضرت قاسم و حضرت ابوالفضل (ع) را پیدا کرد گفت: شهید حججی به تعبیر مقام معظم رهبری، حجتی است در این زمان برای همه ما که می شود راه امام حسین(ع) را مانند او ادامه داد، شهید حججی سخنگوی شهیدان مظلوم و سخنگوی همه شهدای تاریع شیعه است.

**لقمه های حرام را مدیریت کنید، عاقبت حرام خوری آدم کشی است
حجت اسلام یعقوبی در بخش دیگر سخنان خود گفت: مواظب معاملات، لقمه ها و غذاهای خود باشید، یکی از آثار حرام خوری سنگدلی است، لقمه های حرام را مدیریت کنید و فرزندان خود را حرام خور بار نیاورید، عاقبت حرام خوری آدم کشی است.
وی بیان کرد: تکفیری های از خدا بی خبری که جوانان را سر می برند، به علت این است که پول حرام خورده اند، آنقدر عربستان، اسرائیل و امریکا به این افراد پول حرام داده اند که آدم کشی برای آنها مثل آب خوردن شده است.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: لقمه های حرام لقمان حکیم پرورش نمی دهد، بلکه شمر لعین تربیت می کند، شمر از یاران امام حسن (ع) بود اما به علت پول و لقمه های حرام به جایی رسید که در مقابل امام حسین (ع) شمشیر کشید.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.