به گزار ایرنا، هادی رجایی چهارشنبه دریادواره شهدای هفته دولت و دو شهید کارمند شهرستان اظهار داشت: خدمت بی منت ، اخلاص در عمل و توجه به محرومان از ویژگی های شهید رجایی و باهنر است.
وی با تاکید بر الگو قرار دادن شهدا افزود: وی بر تکریم ارباب رجوع به عنوان وظیفه قانونی تاکید کرد و گفت: مردم را در زمانی که مطالباتشان قانونی نیست نسبت به واقعیت امر، توجیه کنید.
فرماندار فاروج، پایین بودن بهره وری از ساعت کار را ضعفی در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: همه تلاش کنیم بهره وری ساعت های کاریمان را بالا ببریم و آموزش، افزایش علم و آگاهی یکی از ضرورت های دستگاه اجرایی است که باید لحاظ شود.
امام جمعه فاروج هم گفت: تکریم شهدا، تکریم اخلاص است و موج آفرینی شهادت شهید حججی ناشی از در جه بالای خلوصش است.
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده حرکت شهدا، استقلال و آزادی کشورمان را بهمراه داشت و شهدا راآسمانیان بهتر از ما می شناسند.
وی بیان داشت: همه دیدیم شهادت شهید حججی چه موجی را در کشور ایجاد کرد این درجه بالای اخلاص این شهید را نشان می دهد.
امام جمعه فاروج گفت: دلیل ماندگاری شهید رجائی که کمتر از دو ماه رئیس جمهور بود یکی بودن حرف و عملش است.
وی به آغاز به کار دولت دوازدهم هم اشاره کرد و افزود: همه دولتمردان از روح شهدا استمداد تا در مسیر رسیدن به چشم انداز های تعریف شده و تحقق وعده هایشان طی 4 سال موفق شوند.
وی مردم را بهترین قضاوتگران عملکرد مجموعه دولت عنوان کرد و بیان داشت: همه طوری عمل کنیم که مردم قضاوت خوبی نسبت به عملکردمان داشت باشند و برای رسیدن به این رضایت، باید از صندلی ها جدا شده و در بین مردم باشیم.
وی به مطالبان مردم شهرستان فاروج هم اشاره کرد و گفت: یکی از انتقادهایی که مردم فاروج دارنداین است که چرا این شهرستان فقط مدیر پرور شده است.
در این آئین از کارمندان نمونه دستگاه ها قدر دانی شد.
شهید حسین تقوائی مقدم وشهید عباس پهلوان دو شهید کارمند شهرستان فاروج است که هرساله یادواره شهدای هفته دولت با گرامیداشت یاد این شهیدان برگزار می شود.
7187/ 6042 خبرنگار: مرضیه مهربان** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.