به گزارش ایرنا، محمود دلپسند در آیین آغاز به کار بیمه سرمد در خراسان شمالی اظهار کرد: این میزان اعتبار، کمتر از کل بودجه عمرانی این استان است.
وی افزود: اگر یارانه هایی که به صورت خرد به مردم پرداخت می شود، منسجم شده و برای آن برنامه ریزی شود، کارهای بزرگی می توان انجام داد که نتیجه و اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اگر این میزان اعتبار به تولید و اشتغال تزریق شود، خیلی از مشکلات اقتصادی برطرف می شود.
دلپسند با بیان اینکه امید می رود وضعیت اقتصادی به گونه ای باشد که مردم نیازی به یارانه نقدی نداشته باشند افزود: از افرادی که توان مالی مناسبی داشته و نیازی به یارانه های نقدی ندارند انتظار می رود از داوطلبانه از دریافت این مبالغ انصراف دهند.
وی گفت: در این باره شناسایی افرادی که نیازی به دریافت یارانه نقدی ندارند انجام می شود و امید می رود این موضوع ساماندهی شود.
*نشانی سایت ایرنای خراسان شمالی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام ttps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.