این برد و صعود تاریخی که برای اولین بار در دو دوره متوالی و آن هم با یک سر مربی بدست آمد باعث شادی ده ها میلیون ایرانی شده است. به گونه ای که هم اکنون خبر حرکت کارناوال های شادی در خیابان های تمام شهرها در سطح کشور از رسانه های مختلف به گوش می رسد.
امشب همه مردم ایران شادمان از صعود تاریخی تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه هستند. آن هم درست 5 روز پس از حوادث تروریستی تلخ تهران که باعث نگرانی و اندوه شدید ایرانیان شد. حوادث تروریستی که هدف آن شکستن اتحاد همه جانبه مردم ایران بود.
پس از حوادث تروریستی تهران شاهد این هستیم که گروهی از تجزیه طلبان معاند در فضاهای مجازی و رسانه های تحت اختیارشان به دنبال ایجاد ذهنیت منفی در بین ایرانیان نسبت به برخی از هموطنان کرد زبانمان هستند تا از طریق ایجاد و تشدید اختلافات قومی-مذهبی به شکافی در جامعه ایران دست یابند و از طریق این شکاف اهداف شوم خود را دنبال کنند.
تهمت های ناروایی که پس از حوادث تروریستی تهران به هموطنان عزیزمان در استان های کردستان و کرمانشاه از سوی این گروه های تجزیه طلب و معاند روا داده شد باعث رنجش این عزیزان گشت و در برخی اوقات فضای جامعه را به سوی قوم گرایی و برخی تعصبات بی جا پیش برد.
حال با صعود تیم ملی به جام جهانی امشب بهترین فرصت برای فراموش کردن اختلافات تصنعی ایجاد شده توسط معاندان است. امشب تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کرد.همه مردم ایران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب به ایرانی بودن خود بالیدند و در حال جشن و پایکوبی هستند. امشب کرد و ترک،لر و بلوچ،عرب و فارس،ترکمن و ... همه در کنار هم شاد و سرمست از صعود تیم ملی به جام جهانی هستند.
پس همه با هم و در کنار هم از این فرصت استثنائی برای اتحاد همه جانبه و به دور از قومیت ها و مذاهب و گویش ها بهترین استفاده را کرده و بار دیگر به تمام جهان نشان خواهیم داد که ما قبل از هر قومیت و گویش و دین و مذهبی، ایرانی هستیم و تا ابد ایرانی خواهیم ماند.«به امید سرافرازی روز افزون تمام ایرانیان عزیز».
9855/ 1744 خبرنگار:امیر عوض زاده باغان ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.