به گزارش ایرنا غلامحسین ساقی چهارشنبه در جمع مدیران شهرستان شیروان با ابراز گلایه از کمبود اعتبارات آب و فاضلاب شهری شیروان اظهار کرد: برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باید اعتبار باشد تا اقدام به ایجاد احداث مخزن هزار متر مکعبی کرد.
وی با بیان اینکه 20 تا 30 درصد شبکه های آب شهری شیروان فرسوده است گفت: اصلاح و توسعه شبکه های آب شهری این شهر خراسان شمالی در سال های گذشته وضعیت خوبی نداشت که این خود نیازمند اعتباراتی برای این حوزه است.
ساقی با اشاره به اجرای طرح فاضلاب شیروان افزود: امسال 21 میلیارد ریال اعتبارات متمرکز از وزرارتخانه برای خرید و تجهیزات لوازم فاضلاب شیروان منظور شده است تا بتوانیم طرح فاضلاب آب مسکن مهر هم اجرایی کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در سال 95، 20 میلیارد ریال اعتبار برای آب و فاضلاب شهری شیروان در نظر گرفته شده بود که از این میزان یک میلیارد و 970 میلیون ریال کمتر از 10 درصد تخصیص یافت.
فرماندار شیروان هم گفت: سامانه تصفیه آب فاضلاب شهری سال گذشته به عنوان نخستین پروژه اقتصاد مقاومتی در شیروان انجام شد که هم اکنون با سرعت و دقت تمام پیش می رود.
عباسعلی صفایی با بیان اینکه امید می رود تا پایان سال جاری شاهد رشد بیشتر آن باشیم اظهار کرد: سامانه تصفیه آب فاضلاب شهری در شیروان با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی به روش بیوتیک گامی موثر در شیروان بوده است.
مجموع کل مشترکین آب و فاضلاب شهر شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه 35 هزار مشترک است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.