به گزارش ایرنا، مصطفی محمدیون روز چهارشنبه در سفر به خراسان شمالی در روستاهای دراقانلو و قصرقجر حضور یافت و با مردم حادثه دیده ابراز همدردی کرد.
وی گفت: جمعیت هلال احمر فراتر از وظایف خود نسبت به خدمات امداد رسانی اقدام کرده و در این باره تمام توان را به کار بسته است.
محمدیون اظهار کرد: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ساعت اولیه وقوع زلزله در این استان حضور یافت و برای بررسی وضعیت در مناطق حادثه دیده این استان اقدام شد.
وی گفت: جمعیت هلال احمر در این استان نیز در کمترین زمان به امداد رسانی پرداختند.
وی اظهار کرد: هلال احمر به موقع نسبت به امداد و نجات و توزیع چادر و اسکان موقت حادثه دیدگان اقدام کرده و این خدمات خوشبختانه رضایت مردم را به همراه داشته است.
محمدیون به پیگیری هلال احمر برای خدمات درمانی به زلزله‌زدگان اشاره کرد و گفت: درصورتی‌ که این موضوع در شورای تامین استان مصوب شود نسبت به خدمات درمانی اقدام می شود.
وی تصریح کرد: هر نوع نیاز که در وظایف هلال احمر باشد نسبت به رفع آن اقدام می‌شود و این آمادگی در این جمعیت وجود دارد که برای خدمات درمانی به زلزله‌زدگان اقدام شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر پس از حضور در روستا و بررسی وضعیت امداد رسانی به مردم زلزله زده در بیمارستان امام علی(ع) حضور پیدا کرد و از آسیب دیدگان حادثه زلزله عیادت کرد.
بر اساس این گزارش، در این سفر نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات این جمعیت نیز حضور داشتند.
* سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام هم https://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.