به گزارش ایرنا اسماعیل حسین پور شنبه شب در ستاد حامیان دکتر حسن روحانی در شیروان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه هستند اظهار کرد: اقدام نکردن برای اگاهی بیشتر مردم در خصوص اقدمات فریبکارانه، هم نوعی خیانت است.
وی گفت: در این دولت قدم های خوبی برداشته شده است به همین دلیل سیاه نمایی و تخریب علیه دولت درست نیست و با این کار در حقیقت دشمنان نظام را خوشحال می کنیم.
وی گفت: نباید انقلاب، نظام و شهدا را فدای باورهای شخصی و سلایق سیاسی کنیم و گزینه مردم گزینه نظام است که ما همه به آن افتخار می کنیم.
حسین پور با انتقاد از صدا و سیما در آستانه انتخابات افزود: رسانه ملی یاس و ناامیدی می آفریند که با این تفکر، 40 سال حاکمیت جمهوری اسلامی را زیر سئوال می برد و این جفا است که به رای مردم تن ندهیم.
وی با بیان اینکه برخی ها انتظار دارند در دولت 4 ساله روحانی مشکلات 40 ساله حل شود افزود: علت مخالفت آنان با روحانی به این دلیل است که وی منافع خیلی ها را قطع کرده و با سیاست های صادقانه پیش رفته است.
وی با بیان اینکه روحانی با کارنامه درخشانش بسیار تابناک تر از رقبایش است گفت: وی انقلابی، فرزند جبهه و جنگ است و خوب کار می کند ولی برخی ها با شانتاژ رسانه ای کارهای وی را انکار می کنند.
وی با بیان اینکه به رغم کارهایی که دولت انجام داده است برخی هنرشان این است که با این دولت مخالفت کنند افزود: حق الناس تنها شمارش آرا نیست، حق الناس یعنی استفاده ازهمه ظرفیت ها و سیاسی نکردن صدا و سیما که برخی ها به این نظام جفا می کنند.
حسین پور با بیان اینکه روحانی فرند ملت است و حرف ها و ناگفته های زیادی دارد، افزود: رای به روحانی رای به رهایی از اقدامات شتابزده، رهایی به بی سرو سامانی اقتصاد، رهایی از خیره سری ها و رای به تدبیر و فردای روشن است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای های شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه بر گزار می شود.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.