سرهنگ علی‌اصغر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیروان اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس باهدف‌های مأموریت‌های امداد و نجات، دفاع از مراکز مهم و حساس، عملیات کمین و ضد کمین در تاریخ 31 فروردین (امروز) و یکم اردیبهشت‌ماه همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی و سخنرانی در قالب 7 گردان کوثر و بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان همچنین اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، اخلاقی، رزمی و عقیدتی با حضور نیروهای فعال حلقه‌های صالحین و کلاس‌های توجیهی و تخصصی ستون کشی و تمرین حرکت شبانه، کلاس آموزشی و تخصصی سلاح، امنیت و حفاظت، کمین و ضد کمین و آزادسازی را از دیگر برنامه‌های این رزمایش دوروزه اعلام کرد.

سرهنگ امیری هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش قدرت نیروهای بسیجی، حفظ انسجام و آموزش و آمادگی همه‌جانبه نیروهای سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج پشتوانه انقلاب اسلامی است و تاکنون بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش را سنجش نیروها و میزان اثربخشی آن‌ها را دانست و گفت: این گردان‌های بسیجی برای دفاع از کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط ازجمله شورای تأمین شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر آن رزمایش انجام‌شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623560
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.