به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی کوروش خسرویار اظهار کرد: این رویداد مهم ورزشی برای اولین بار به میزبانی خراسان شمالی همزمان با سالروز تاسیس استان برگزار می شود .
وی افزود: تاکنون 14 کشور برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
دبیر انجمن کوراش کشور گفت : رقابت های آسیایی کوراش به میزبانی بجنورد در اوزان 60 ، 66 ، 73 ، 81 ، 90 ، 100 و 100+ با حضور دو تیم مستقل از خراسان شمالی برگزار خواهد شد.
خسرویار از برگزاری یک دوره کمپ تمرینی بین المللی در حاشیه رقابت های کوراش خبر داد و افزود: بلافاصله پس از پایان رقابت های کوراش به میزبانی بجنورد یک دوره کمپ تمرینی بین المللی در رده سنی آزاد در استان برگزار و کلیه علاقمندان آسیایی و جهانی می توانند در این رقابت ها حضور پیدا کنند.
رئیس هیئت جودو و کوراش استان خراسان شمالی گفت: رشته کوراش برای اولین به صورت رسمی در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی حضور خواهد داشت و ظرفیت مناسبی برای افتخار آفرینی نمایندگان استان خراسان شمالی بوجود آمده است.
به گزارش ایرنا خراسان شمالی ظرفیت و توانمندی بالایی در رشته کوراش دارد و در سال گذشته مططفی دلیریان، کوراش کار این استان عنوان برترین کوراش کار سال 2016 را از آن خود کرد.
دلیریان، سال گذشته مدال طلای گراند اسلم تایوان و طلای بازی‌های هنرهای رزمی در کره جنوبی را به دست آورده است.
اکنون یک هزار و 300 نفر از جودوکاران و کوراش کاران خراسان شمالی که در این رشته ها فعالیت دارند، بیمه هستند.
*همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند. https://t.me/irnaBOJ
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.