به گزارش ایرنا و به نقل از اطلاعیه این اداره کل: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر ورود سامانه بارشی به استان است که به تناوب سبب افزایش ابر، در پاره ای نقاط وزش باد بسیار شدید، رگبار باران و رعد و برق و تگرگ و مه صبحگاهی می شود و با توجه به شدت بارش ها در پاره ای نقاط احتمال آبگرفتگی معابر و مسیل ها وجود دارد.
بر اساس این گزارش: در 24 ساعت اول از ظهر امروز وضع هوای استان بتدریج ابری، کاهش وزش باد شدید، پاره ای نقاط رگبار باران و رعد و برق و تگرک و مه صبحگاهی است و کمینه دمای بجنورد مرکز استان برای روز امروز، چهار درجه سانتی گراد و پیشینه آن 15 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.
وضع هوای استان در روز چهارشنبه هم ابری گاهی وزش باد شدید، رگبار پراکنده باران احتمال رعد و برق در ارتفاعات، احتمال برف و مه صبحگاهی، بتدریج کاهش ابر خواهد بود.
وضع هوای استان برای روز جمعه هم نیمه ابری بتدریج ابری، پاره ای نقاط رگبار باران و مه صبحگاهی و برای اواخر وقت کاهش ابر پیش بینی شده است.
در 24 ساعت گذشته کمینه دمای بجنورد چهار درجه سانتی گراد و بیشینه دمای آن 22 درجه سانتی گراد بوده است، طی این مدت کوسه با کمینه دمای سه درجه سانتی گراد سرد ترین نقطه و آشخانه با بیشینه دمای 23 درجه سانتی گراد به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شده است.
استان 863 هزار و 204 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.