به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمدتقی ایرانی در کمیسیون دانشجویی استان خراسان شمالی اظهار کرد : دانشجویان جزو سرمایه های نظام و دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی هم جزو بهترین گروه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به شمار می روند.
وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم اردیبهشت ماه 96 ، حفظ آرامش در استان را مهم ارزیابی کرد و با افزودن این که برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه دوره های آموزشی ستاد انتخابات برای همه مجریان انتخابات در حال برگزاری است، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون، فصل الخطاب است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت : همه احزاب و گروه های قانونی می توانند در چارچوب قانون فعالیت کنند.
رئیس کمیسیون دانشجویی استان افزود هیچ نگرانی و مانعی در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و جلسات مناظره در دانشگاه ها وجود ندارد و هیئت های نظارت دانشگاه ها خود مسئول قانونی تدبیر و تمشیت این برنامه ها هستند.
دکتر ایرانی دفاع از انقلاب، امام(ره) و رهبری را وظیفه همه دوستداران و علاقه مندان نظام دانست و اعلام کرد: ما برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری، مصمم هستیم.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا 29اردیبهشت ماه 96به صورت همزمان برگزار می شود .
ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از فردا 30اسفند95 آغاز و تا 6فروردین 96 ادامه دارد و زمان قانونی تبلیغات برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 21 اردیبهشت تا 27 اردیبهشت‌ماه 96 می باشد .
ثبت نام از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 22فرودین 96آغاز می شود و به مدت پنج روز ادامه دارد ،زمان قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 7تا 28اردیبهشت به مدت 20روز است .
استان 863هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قراردارد .
1744 /7189 خبرنگار: بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.