به گزارش ایرنا سید حسین نقیب پس از نشست عصر شنبه شورای شهر اسلامی بجنورد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان برای استفاده از این تخفیفات تا پایان امسال مهلت دارند.
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در بخش دیگر سخنان خود به تصویب یک طرح ترافیکی در این شورا اشاره کرد و گفت: با توافق اعضا، قرار است محل توقف تاکسی‌های خطی در این شهر محدود ‌شود.
نقیب اظهار کرد: اکنون تاکسی های خطی زرد به تعداد زیاد در ایستگاه هایی که تعیین شده توقف دارند و زمان این توقف نیز تا پر شدن ظرفیت به طول می‌انجامد.
وی تصریح کرد: این امر سبب می‌شود سایر افراد که در ایستگاه بعدی مسیر ، منتظر تاکسی هستند نتوانند خدمت مناسبی دریافت کنند و با تاکسی های پر روبه‌رو می‌شوند.
وی افزود: با این طرح محل توقف تاکسی‌های زرد کوتاه می‌شود و بر این اساس تعداد کمتری از تاکسی ها مجاز به توقف در ایستگاه هستند.
وی اظهار کرد: بر خلاف سایر شهرها که تاکسی های خطی در شهر گردش دارند، در بجنورد تاکسی‌های زرد در ایستگاه توقف می کنند و پس از تکمیل ظرفیت اقدام به حرکت می‌کنند.
وی درباره افزایش نرخ جابجایی شهروندان با ناوگان عمومی شهر گفت: پیشنهاد برای افزایش قیمت‌ها داده شده اما تا چند ماه دیگر افزایش قیمتی در کرایه جابجایی شهروندان با ناوگان عمومی نخواهیم داشت.
نقیب در باره افتتاح روز بازار بجنورد نیز گفت' این روزبازار در 13 هزار مترمربع زمین آماده افتتاح شده است که اجرای آسفالت در سال آینده انجام می‌شود.
به گفته وی برای این روزبازار 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.
/عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: روز دوشنبه، بهره‌برداری از این روزبازار آغاز می‌شود.
1744/7185 خبرنگار: کبری علی آبادی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.