مسوول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی، دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حامد قربانی، قهرمان کونگ فوی جهان، ورزشکار بجنوردی است که نشان طلای جهانی خود در مسابقات ۲۰۱۹ را پیشکش مدافعان سلامت کرد و بهزاد باغچقی نیز نشان برنز خود در مسابقات جودوی قهرمانی استان را به کادر درمانی اهدا کرده است.

مجید اسماعیل زاده اظهار داشت: حامد رشیدی نشان نقره خود در مسابقات جهانی کوراش ترکیه ۲۰۱۷، زهرا بهنود وزشکار اسفراینی نشان نقره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سال ۹۸ و انوشیروان صابری نشان طلای خود در تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ گرجستان ۲۰۱۷ را تقدیم پزشکان و پرستارانی کرد که در روزهای کرونایی در خط مقدم پیکار هستند.

وی خاطرنشان کرد: علی محمدنیا نشان طلای خود در مسابقات آسیایی کوراش لبنان و حسین اکبری از اسفراین نیز نشان طلای مسابقات کوراش قهرمانی آسیای خود در سال ۸۱ را به این مدافعان سلامت اهدا کردند.

اسماعیل زاده افزود: هادی قدیمی کشتی گیر پهلوانی نیز نشان برنز خود از مسابقات ترکیه سال ۲۰۲۰ را به مدافعان سلامت کشور پیشکش کرد.

مسوول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی به لحاظ اهدای نشان های قهرمانی و قدردانی ورزشکاران از کادر درمانی مقابله‌ با کرونا در شمار استان های پیشتاز کشور است.

وی اظهار داشت: ورزشکاران استان در اقدامی بسیجی در روزهای کرونایی، خود در عرصه پیکار با کرونا حضور داشته اند و با فعالیت در ایستگاه‌های غربالگری و تب سنجی و نیز اقدام در زمینه ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهری و روستایی، به پیشگیری از کرونا کمک کردند.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: گروه های جهادی ورزشکاران همچنین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، نسبت به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه کرونا، اقدام کرده اند.

بر اساس این گزارش، پیش از این و همزمان با شهادت سردار سلیمانی، ۳۵ نفر از ورزشکاران خراسان شمالی نشان های قهرمانی خود را به سردار دلها اهدا کرده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.