محمد ندری بیابانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بانک به منظور حمایت از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی بویژه واحدهای تولید ماسک، الکل و دیگر واحدهای ضدعفونی کننده، تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت از محل منابع داخلی و تبصره ۱۸ به این واحدها تا پایان اردیبهشت سال آینده تسهیلات می دهد.

وی گفت: تولید کننده ها می توانند برای دریافت تسهیلات به شعب زیرپوشش استان مراجعه کنند.

وی بر حمایت از تولید کننده ها و همچنین تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم تاکید کرد و افزود: از تولید کننده ها می خواهیم که به طور جدی وارد عرصه کار در شرایط کنونی شوند تا بخشی از مشکلات جامعه را برطرف کنیم.  

وی گفت: در سال جاری سه هزار پرونده برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال در این بانک تشکیل شد که تاکنون افزون بر هزار میلیارد ریال به این افراد پرداخت شده است.

به نقل از رضا فیروزه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی،  در این استان، ۲ واحد تولید دستمال کاغذی دایر است که یک واحد ظرفیت تولید ۲۹۲ تن دستمال کاغذی توالت و ۳۱۲ تن دستمال کاغذی جعبه ای را دارد و واحدی دیگر هم با ظرفیت تولید ۵۰۰ تن دستمال کاغذ توالت، ۲۴۰ تن دستمال کاغذی جیبی، ۴۹۰ تن دستمال کاغذی جعبه ای و ۴۲۰ تن حوله کاغذی فعالیت دارد.

تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده در استان نیز در شیروان ۲ واحد و در اسفراین یک واحد تولیدی نسبت به تولید این مواد فعالیت دارند.

یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیروان با توان تولید ۱۸۰ تن مایع دستشویی و ۱۸۰ تن مایع ظرفشویی در سال فعالیت دارد.

واحد تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی امیر آباد شیروان هم با ظرفیت تولید ۲ هزار تن مایع ظرفشویی، دستشویی و پاک کننده ها و نیز واحد مستقر در شهرک صنعتی اسفراین با ظرفیت هزار و ۵۰۰ تن مایع ظرفشویی، دستشویی و پاک کننده فعال است.

همچنین در این استان تعدادی واحد نیمه فعال و در حال تشکیل هستند که برای تولید در این حوزه نیاز به حمایت دستگاه های مختلف و مربوط و همچنین بانک ها برای دریافت سرمایه در گردش و ثابت دارند.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.