به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی احمد هاشمی افزود: این بیمار چند روزی است که تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارد و حال عمومی وی خوب ارزیابی شده و رو به بهبود است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه از استقرار ایستگاه‌های سلامت در مسیرت تردد ورودی‌های شهرستان‌های استان خبر داد و اظهار کرد: به منظور غربالگری و اقدامات پیشگیرانه کرونا ویروس نسبت به استقرار

ایستگاه‌های سلامت در ورودی شهرها اقدام کردیم.

هاشمی با اشاره به آغاز پیک کرونا در هفته جاری، تاکید کرد: از مسافرت‌های غیر ضروری، سیاحتی، زیارتی و حضور در مکان‌های پر ازدحام به طور جدی خودداری کنید.

وی تاکید کرد: مهمترین راه انتقال ویروس کرونا و سرایت بیماری از طریق تجمعات مردم در کنار یکدیگر است، لذا از برگزاری مراسم ترحیم و عروسی و مهمانی‌ها جدا خودداری کنید.

وی با بیان اینکه روزانه چند مرتبه باید دست‌ها با آب و صابون به مدت حداقل ۲۰ ثانیه شست و شو شود، بر لزوم رعایت بهداشت فردی تاکید کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: بزرگنمایی و ارائه نظرهای غیرکارشناسی پیرامون ویروس کرونا که عمدتاً در شبکه‌های مجازی طرح می‌شود نه تنها به کنترل و مهار این ویروس کمک نمی‌کند بلکه ضمن برهم زدن آرامش جامعه، نوعی ترس و دلهره

نیز بین شهروندان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.