به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس ابلاغیه معاونت علمی و فناوری، تکالیف مندرج در نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولیت ایجاد و ساماندهی فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی در کشور را بر عهده دارد. تاکنون ۱۹ فن‌بازار افتتاح شده و فن‌بازار خراسان شمالی، بیستمین دفتر منطقه‌ای فن‌بازار است.

بر اساس توافقات صورت گرفته میان شـبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست و پـارک علم و فناوری اسـتان خراسان‌شـمالی، دفتر فن‌بازار در این منطقه با تولیت این نهاد، ایجاد و راه‌اندازی شد.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برنامه‌ریزی شده است در سال جدید فعالیت فن‌بازارهای تخصصی و منطقه‌ای برای سهولت معرفی محصولات فناورانه به بازار افزایش پیدا کند.

وی رشد فن بازارهای منطقه ای را گامی در جهت تجاری‌سازی در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: افتتاح فن‌بازارهای منطقه‌ای بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی انجام می‌شود تا هر استان، فن‌بازار منطقه‌ای خود را داشته باشد و تجاری‌سازی فناوری در سطح استان که به دلیل دور بودن از پایتخت یا مراکز استان با بی‌توجهی مواجه شده است، رونق یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.