محمدعلی شجاعی روز سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی بر ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم تاکید کرد و اظهار داشت:  اگر دهیاران طرح اشتغال ارائه دهند دولت اعتبار خوبی نیز در نظر می گیرد که در این حوزه باید تلاش ها را مضاعف کنیم.

وی افزود: از سال ۹۷ تا تیر ماه امسال ۱۱ طرح اشتغال توسط دهیاران ارائه شده است.

وی از اجرای برنامه ای با عنوان «هر دهیاری یک طرح» خبر داد و اظهار داشت: مسوولان مربوط برای ایجاد شغل و کاهش نرخ بیکاری باید تلاش کنند.

شجاعی به شاخص کسب و کار در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: هم اکنون در این زمینه رتبه چهارم کشوری در بین استان ها داریم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کمترین نرخ بیکاری در سطح کشور را داریم گفت: در تابستان امسال نرخ بیکاری استان ۷.۱ درصد بود که تفاوت معناداری با دیگر استان ها دارد.

شجاعی در ادامه گفت: مشارکت مردم در انتخابات همچون حلقه هایی، زنجیره حضور حماسی در تشییع جنازه سردار حاج قاسم سلیمانی و ۲۲ بهمن را تکمیل می کند.

استاندار خراسان شمالی بر فعال شدن گروه سفیران مشارکت نیز تاکید کرد و گفت: این گروه باید برای حضور گسترده مردم در انتخابات جدی وارد کار شوند،  اما حق ندارند که از فرد و یا حزبی طرفداری کنند.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی هم در این نشست گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده و به همین منظور تعرفه های مورد نیاز با ۱۰ درصد اضافه به تمامی شهرستان ها ارسال شده است.

ولی الله حیاتی با بیان اینکه ۸۴۰ شعبه اخذ رای برای استان در نظر گرفته شده است افزود: از مجموع شعبه ها ۳۹ شعبه در مناطق سخت گذر است که تمامی پیش بینی های لازم برای انتقال صندوق ها به این مناطق  انجام شده است.

وی اظهار داشت: ۱۷ هزار و ۵۰۰  نفر عوامل اجرایی، نظارت و امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

امام جمعه بجنورد نیز در این جلسه با بیان اینکه هم اکنون مسیر ما مشخص است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود ملاک ها را برای انتخابات بیان کرده اند، انتخاب افراد هم براساس این ملاک ها خواهد بود.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی افزود: ما مجاز نیستیم مصداق ها  را برای مردم عنوان کنیم، زیراکه مردم در  ۴۰ سال گذشته به بلوغ سیاسی لازم رسیده اند.

وی اظهار داشت: وظیفه ما هم اکنون تحریک غیرت دینی و غیرت ملی مردم است تا آنان را به مشارکت دعوت کنیم، هم اکنون دشمن تمامی تحرکات کشور ما را رصد می کند، آنان در فضای های مجازی و شبکه های اجتماعی حتی ما را تمسخر می کنند اما بدانند که مردم هیچ گاه نظام را تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.