مدیر تربیت بدنی مرزبانی خراسان شمالی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی نیروی انتظامی با حضور ۲۷ تیم از سراسر کشور به میزبانی اروند آبادان از دیروز یکشنبه آغاز شد که امروز به پایان رسید.

احسان بهادری در خصوص نتایج انفرادی و تیمی کسب شده، گفت: در کشتی آزاد این رقابت ها، داریوش حضرت قلی زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم، امین قلی زاده در ۹۲ کیلوگرم و علی اصغر نامداری در ۹۷ کیلوگرم به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند و در کشتی فرنگی نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم امیر اسماعیل آبادی نشان طلا گرفت و فرید محمدی نشان نقره وزن ۸۲ کیلوگرم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در رده تیمی این رقابت ها نیز تیم مرزبانی خراسان شمالی در رشته فرنگی عنوان قهرمانی و در رشته آزاد عنوان دوم را به دست آورد، افزود: کشتی گیران برتر این رقابت ها به مسابقات انتخابی نیروهای مسلح کشور، برای اعزام به المپیک سیزم مسابقات (ورزشی ارتش های جهان) راه می یابند.

شورای بین‌المللی ورزش‌های نظامی که به اختصار سیزم (CISM) خوانده می‌شود، در سال ۱۹۹۵ از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به رسمیت شناخته شد و در همین سال اولین دوره بازی های ارتش‌های جهان را در ایتالیا برگزار کرد. هم‌اکنون ۱۲۷ کشور عضو این سازمان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.