فرماندار مانه و سملقان روز دوشنبه در نشست شورای اداری که با محوریت افتتاح طرح های دهه فجر برگزار شد اظهار داشت: از این تعداد، هفت طرح خصوصی است.

 محمودرضا معموری  گفت: احداث ۱۰ کیلومتر از باند محور بجنورد به جنگل گلستان، اجرای شبکه جمع آوری  فاضلاب به طول هفت هزار و ۵۷۰ کیلومتر از جمله این طرح ها است.

وی همچنین از افتتاح ۱۱۰ واحد مسکن روستایی، اصلاح شبکه برق رسانی، آبرسانی به چندین روستا و اجرای شبکه آبیاری نوین را از دیگر طرح های شاخص بهره برداری شده امروز دانست.

امام جمعه شهر آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان هم گفت: امنیت عدالت و رفاه و آسایش امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام  عباسعلی احمدزاده افزود: برقراری رفاه عمومی و امنیت یکی از وظایف حکومت است که نسبت به مردم کشور و جامعه خود دارد.

وی عنوان کرد: انقلاب می خواهد نیازهای جامعه را به صورت متوازن به مردم بدهد، امنیت کشور در منطقه بسیار بالاست و نیروهای مسلح این امنیت را در کشور و منطقه برقرار کرده اند.

امام جمعه شهر آشخانه با اشاره به اینکه عدالت یکی از نیازهای جامعه است افزود: پیش از انقلاب اسلامی روستاها از نعمت امکانات رفاهی نظیر برق و گاز برخوردار نبودند اما امروز به برکت این انقلاب شاهده امکانات رفاهی در تمام روستاها هستیم.

آشخانه مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.