حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز شنبه در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور،  از ورود رهبر کبیر انقلاب به عنوان نوری ظلمت شکن یاد کرد و افزود: حضرت امام (ره) همانند آهنربایی قوی، دل های شیفته عدالت، آزادی و استقلال را به سمت خود کشانده و جذب کرد.

وی از ۱۲ بهمن به عنوان روز دل هایی یاد کرد که با امام خمینی (ره) پیوند خورده و فرش راه امام شدند و گفت: ایشان با تکان دادن دل ها، انقلابی درونی و تحولی الهی ایجاد کرد و روزنه جدیدی به روی ملت ایران گشود.

وی با اشاره به برچیده شدن طاغوت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در این روز بزرگ، خاطرنشان کرد: امروز با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب، ابرقدرت ها در حال سقوط هستند و انقلاب در اوج اقتدار خود قرار دارد.

امام جمعه بجنورد یادآور شد: امروز انقلاب با شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جان تازه ای گرفته و سرداران زیادی پا به میدان گذاشته اند که هر کدام مکتب سلیمانی را به عنوان هدف و آرمان اصلی خود دنبال می کنند.

حجت الاسلام یعقوبی از ۱۲ بهمن به عنوان یوم اللهی بزرگ یاد و ابراز امیدواری کرد: مردم دیندار و ولایتمدار خراسان شمالی در ۲۲ بهمن بار دیگر با حضور پرشکوه خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی وارد آورند.

نواخته شدن زنگ انقلاب توسط فرزند شهید فیروز حمیدی زاده از شهدای مدافع حرم، رژه موتوری، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان، برپایی ایستگاه سنجش فشار خون از دیگر برنامه های این آیین بود.

حاضران در این مراسم که بیشتر آنان را نوجوانان و جوانان دانش آموز تشکیل می دادند با سر دادن فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، در بهار آزادی جای شهدا خالی، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حضور بر مزار شهیدان حسن آبادی و حصاری، از نخستین شهدای خراسان شمالی در ایام شکل گیری انقلاب اسلامی و دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از دیگر برنامه های امروز در این استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.