محمد اکرامی فر روز پنجشنبه در نشست خبری کارگروه های تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر افزود: در حال حاضر کاروان دختران به مناطق اعزام شده و کاروان پسران نیز تا چند روز آینده از شهرستان های مختلف استان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره لاله های روشن در ۵۷۳ مدرسه استان، اظهار داشت: تولید آثار هنری درباره شهید از مهمترین برنامه‌های این جشنواره است که به صورت هماهنگ با کل کشور ۱۶ بهمن ماه در استان برگزار می شود.

اکرامی افزود:  این استان دارای ۴۱۷ دانش آموز شهید و ۸۴ شهید فرهنگی است ضمن اینکه این یادواره در مدارسی که به نام  غیر از دانش‌آموزان فرهنگیان شهید نامگذاری شده نیز برگزار می شود.

وی اجرای محافل انس با قرآن، مسابقات انقلاب پژوهی، گفتمان ویژه عفاف و حجاب و اجرای سرود دانش‌آموزی ۱۳۵۷ نفری را از دیگر عناوین برنامه های این کارگروه برشمرد.

 مسوول کارگروه ایثارگران نیز با اشاره به سرکشی به تمام خانواده شهدا تا پایان سال جاری اظهار داشت: خاطرات ۱۲۰ نفر از والدین شهید نیز به رشته تحریر در می آید.

سیدعباس عابس حسینی برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در خصوص گام دوم انقلاب برای کارکنان بنیاد شهید را از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.

مسوول کارگروه روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه فجر نیز با اشاره به اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه همزمان با این ایام در این استان، اظهار داشت: همچنین چهار گروه جهادی و پزشکی نیز به مناطق محروم و روستایی و عشایری استان اعزام می شوند.

 به گفته حجت الاسلام علی غلام نژاد برگزاری یادواره شهدا و در برخی روستاها به صدا درآمدن زنگ انقلاب، تشکیل حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست های بصیرتی و تربیتی و افتتاح کتابخانه در روستای ارکان گریوان از دیگر عناوین مهم این برنامه ها است.

مسوول اتاق اصناف استان نیز از ارائه تخفیف ۲۰ درصدی حق عضویت برای کسبه در اتحادیه‌ها خبر داد و گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد نیز اجناس بازار به همین مناسبت با تخفیف ارائه می شود.
مهدی امیدوار از اجرای طرح کاسب حبیب‌الله برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: بر اساس این طرح در شرایط اقتصادی فعلی کسبه همراه و منصف که حقوق مصرف کننده را به درستی رعایت می کنند شناسایی و معرفی می شوند تا الگو برداری شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.