رییس انجمن کوراش خراسان شمالی جمعه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که با حضور ۱۲۳ رزمی کار در ۷ وزن و در قالب ۶ تیم، به مدت یک روز در سالن شهید علیدخت بجنورد برگزار شد،  اسفراین و شیروان نیز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مصطفی دلیریان افزود: در بخش انفرادی این مسابقات نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد خسروی، حسین سعیدی و یوسف امیری و امیرمخمدطالبی،  در وزن ۶۶ کیلوگرم مجیدوحید بریمانلو، علی محمدی بریمانلو و محسن ترکانلو و رضا خارا به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند.
وی اظهار داشت: در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم نیز صادق آذرنگ، الیاس پاکدل و  علی مردانی و ایرج احمدزاده، منفی ۸۱ کیلوگرم هادی قدیمی، رضا پارسا پور و امیر محمدی بریمانلو و امیرمحمد رمضانی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
دلیریان گفت: مقام اول تا سوم وزن ۹۰ کیلوگرم را مجتبی ربانی، پوریا مهنانی و  سجاد چادرنشین و محمد بهزادیان و منفی ۱۰۰ کیلوگرم را نیز جواد مرادی، وحید قائمی، محمود شریفی و ایمان نیستانی کسب کردند.
وی افزود: در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز سعید قاسمی، رضا حسن زاده و شهروز ساجدی و محمد شاهباز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
دلیریان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان شمالی قطب اصلی کوراش کشور است این مسابقات در بالاترین سطح فنی برگزار شد.
افزون بر هزار و ۳۰۰ نفر در رشته جودو و کوراش خراسان شمالی فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.