حجت الاسلام محمدامین نوروزی، شامگاه سه شنبه در آیین شام غریبان سردار سلیمانی در بجنورد اظهار داشت: این سردار شهید، مزد ایثار، اخلاص و مجاهدت خود را از خداوند متعال گرفت و به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسید و مردم قدرشناس ایران اسلامی و جهان اسلام را عزادار و سوگوار خود کرد.

وی افزود: آمریکایی ها با ارتکاب این جنایت ننگین از خطوط قرمز عبور کردند اما بدانند که شهادت سردار سلیمانی خط پایان نیست زیرا این کشور سردار سلیمانی ها دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حذف تصاویر شهید سلیمانی از برخی رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: دشمن به قدری در تنگنا قرار گرفته که اکنون از همین شبکه هایی که دست ساخته خودش است نیز می ترسد و اقدام به حذف عکس ها و تصاویر شهید سلیمانی بارگذاری شده در برخی شبکه های اجتماعی کرده است.

حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت: اکنون باید جوانان و افراد متخصص در این عرصه باید به میدان آمده و با انتشار تصاویر و مطالب در وصف سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی، دشمنان را آزار دهند.

وی با بیان اینکه امروز باید پاسخ دشمن را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز داد، افزود: متاسفانه دشمنان می خواهند از این فضا تنها علیه جوانان ما استفاده کنند.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی از گوشی های تلفن همراه به عنوان عرصه‌گاه یک جنگ یاد کرد و گفت: هم اکنون متخصصان در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید وارد عمل شوند و با زبان های مختلف پاسخ دسمنان را به شایستگی بدهند.

حجت الاسلام نوروزی بر لزوم آینده پژوهی تاکید کرد و گفت: جنگ بین شر و خیر از مهمترین مولفه های این مقوله پژوهشی است که بعضا در فیلم های سینمایی نیز نمادهای آن قابل مشاهده است.

آیین شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور انبوه مردم عزادار و سوگوار مرکز استان خراسان شمالی در مصلای حضرت امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.