فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در حاشیه افتتاح این پروژه ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه های یاد شده مسجد روستای باران آباد، مدرسه چهار کلاسه و مدرسه روستای حاج حسین با صرف پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اجرا کرده است.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت مسجد، جاده، مدرسه و پروژه آبرسانی به روستاهای کالشور، باران آباد و حاج حسین این شهرستان آغاز شده که برای اجرای آنها در مجموع ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه امروز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه مصمم است که چهره محرومیت را از روستاهای استان بزداید، گفت: همه وظیفه داریم که به مردم مناطق محروم استان کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز گفت: توجه به مناطق محروم یکی از کارهایی است که امروز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به نحو احسن انجام می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهارداشت: مسجد و مدرسه دو بال علم و معنویت هستند که باید آن ها را در دورترین مناطق و محروم ایجاد کرد.

امام جمعه شهرستان بجنورد ادامه داد: بسیج سازندگی وارد میدان عمل شده است و با کمترین هزینه ها به دنبال پیشرفت و آبادانی است.

وی توزیع امکانات عمومی در نظام جمهوری اسلامی را عدالت عنوان کرد و افزود: در نظامی زندگی می کنیم که مردم و مسئولان همیشه در کنار هم بوده اند.

درپایان از تعدادی خیر و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی تقدیر شد.

دهستان شیرین سو در بخش مانه شهرستان مانه و سملقان دارای ۱۲هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.