هادی قوامی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار داشت: انتظار می رود این استان هم بتواند از این منابع به خوبی استفاده کند، البته با اقدام استاندار، بخاری های نفتی از کلاس های درس این خطه از کشور برچیده شده است.  

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران باید تلاش کنند تا از مرکز، بودجه صید کنند،  برخی ظروف مشترک و منابع ملی وجود دارد که دستگاه های اجرایی باید از این ظرفیت استفاده کنند.

وی گفت: به طور مثال،  ۲۰ هزار میلیاد در تبصره ۵ به وزارت نیرو اعتبار داد شده است که ۵۰ درصد آن برای اجرای پروژه های انرژی نو و مابقی برای برق رسانی است، استان باید گزارش دهد که از این میزان چقدر می تواند جذب کند.

وی تصریح کرد: برای شرکت ملی گاز هم ۲۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه ۹۹، منابع دیده شده است که نیمی از آن در سال آتی به استانداردسازی تجهیزات گرمایش مدارس اختصاص می یابد.  

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های اجرایی باید به دنبال جذب اعتبار ملی باشند و اگر در طول سال پیگیری مناسبی در این زمینه باشد،  می توان به اجرای پروژه های عمرانی و توسعه استان سرعت داد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.