رییس شورای اسلامی شهر آشخانه چهارشنبه شب در جلسه استیضاح گفت: شهردار این شهر قانون شورای اسلامی شهر را اصلا قبول ندارد.

رسول قلی زاده عنوان کرد: اصلاح ورودی شهر آشخانه از سمت جنوب که اولویت نداشت و شهردار بدون مشورت با اعضای شورای شهر آن را آغاز کرده از جمله این بی توجهی ها به شورا و مردم است.

وی با انتقاد تند از شهردار شهر آشخانه افزود: شهردار، نظام شورایی را قبول ندارد و هیچ گونه خلاقیت و سلیقه ای در خصوص مبلمان و زیباسازی شهری در این مدت انجام نداده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه بار جلسه استیضاح وی برگزار شده است، افزود: هر بار اختیارات اعتباری شهردار کاهش یافته بطوریکه  از ۷۰۰ میلیون ریال به ۲۰۰ میلیون و در حال حاضر هم به یک میلیون ریال رسانده ایم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر آشخانه نیز گفت: نبود آسفالت مناسب در برخی از محله ها، حاشیه شهر، عدم زیباسازی مسیر گلزار شهدا، مناسب نبودن لباس های کارگران خدماتی شهرداری، قراردادی نبودن نیروهای خدماتی و فضای سبز و سی ان جی ها  از جمله مشکلاتی است که بارها به شهردار تذکر داده ایم ولی هنوز این مشکلات پابرجا است.

محمدرضا فرخنده افزود: پرداخت نشدن بدهی کارگران در خصوص اضافه کاری ها و جدول گذاری های بلوار شهید بهشتی را از مشکلات این شهر است که شهردار به آن ها توجه ندارد.

وی بیان کرد: شهر آشخانه به عنوان ورودی استان خراسان شمالی هیچ گونه زیبا سازی ندارد و عدم توجه به آن باعث شده است که اقتصاد این شهر هم پایین باشد.

شهردار شهر آشخانه هم  گفت: قبل از سال ۹۶، شهرداری این شهر  بیش از ۶ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال بدهی داشت.

غلامرضا غلامی افزود: از ابتدای سال ۹۷- ۹۸  این میزان به سه میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال رسیده است.

وی عنوان کرد: در مدت ۱۸ ماه فعالیتم در شهرداری تمام تلاش خود را کرده ام که برای مردم کار کنم.

شهردار آشخانه در خصوص اصلاح ورودی این شهر گفت: طرح یاد شده از سوی شورای ترافیک مورد تائید قرار گرفته و کاملا کارشناسی شده است.

وی بیان کرد: تمام کارها در امورات شهرداری قانونی و طبق نظارت انجام می شود.

وی افزود: اصلاح ورودی شهر نیاز به اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال  دارد که در زمان استاندار قبلی ۱۲ میلیارد ریال اختصاص داده شد که این اعتبار بسیار کم بود و جوابگوی اصلاح ورودی شهر نبود.

شهر ۲۰ هزار نفری آشخانه در مسیر استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.