رییس اداره بهزیستی شیروان در حاشیه ساخت این واحد مسکونی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خانواده مزبور در روستای قلجق از توابع بخش مرکزی زندگی می کنند و دارای مسکن نامناسبی بودند که آن هم  بر اثر بارندگی کاملا تخریب شد.

علی اکبر آرام گفت: با پیگیری انجام شده و تحویل زمین رایگان از سوی بنیاد مسکن و همکاری خیرین و کمک های بلاعوض بهزیستی ساخته می شود.

وی با بیان اینکه ساخت این مسکن در زمینی به مساحت ۶۵ متر مربع انجام می شود،  افزود: برای ساخت آن مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض بهزیستی، مبلغ ۱۵۰ میلیون تسهیلات بلاعوض کمک دولتی، ۵۰ میلیون ریال کمک خیرین و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره هزینه می شود که دو نفر از خیرین قول پرداخت اقساط را داده اند.

ربیس اداره بهزیستی شیروان گفت:  ۱۵ خانواده معلول دیگر تحت پوشش بهزیستی شیروان هستند که از تسهیلات بانکی کم بهره  و همچنین کمک از محل منابع اعتبارات مناطق سیل زده برخوردار خواهند شد.

مجموع معلولان تحت پوشش بهزیستی شیروان، سه هزار و ۷۰۲ نفر است که از این تعداد ۴۷۱ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، یکهزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.

۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.