به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: مبارزه با فساد تنها مختص قوه قضاییه نیست زیراکه باید همه قوا برای پیشگیری و همچنین مبارزه در این حوزه فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مفسدان اقتصادی،  کشور را فلج کرده اند افزود: این مردم چه گناهی کرده اند که عده ای با احتکار و گرانفروشی آنان را دچار مشکل کرده اند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه نفس ملت توسط مفسدان اقتصادی بریده شده است گفت: همه مسئولان باید کمک کنند تا این پروژه مبارزه با انواع فساد به درستی پایان یابد.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در روابط خارجی و داخلی باید نماد عزت جمهوری اسلامی را قدردان بدانیم و هیچ گاه در گفت و گو ها یک ذره انفعال نشان ندهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه باید انعطاف داشته باشیم افزود: این انعطاف باید تا جایی باشد که به انفعال کشیده نشود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری در سخنرانی خود در سازمان ملل، جواب بدخواهان نظام را خوب داد اظهار داشت: تا زمانیکه تحریم ها برداشته نشود مذاکره نخواهد شد.

کوتاهی فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شود 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه تنها برای کمبودها و امکانات جلسه نگذارید گفت: باید در شورای عالی آموزش و پرورش کوتاهی در مسائل فرهنگی و آموزشی نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: همان قدر که برای علم و دانش هزینه می کنیم باید برای دینداری فرزندانمان نیز هزینه کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی بر اجرای سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش نیز تاکید کرد و گفت: از این سند غفلت نشود.  

وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان آینده کشور هستند اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در تمامی بیانات خود از جوانان به عنوان امید آینده عنوان می کند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: میانگین سن رزمندگان این دوران ۲۰ تا ۳۰ سال بود، آنان در جبهه ها بسیار خوب عمل کردند و برای ایران اسلامی عزت و سربلندی به ارمغان آوردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از شهرداری و شورای شهر بجنورد  خواست تا به حاشیه های شهر و حاشیه نشینی توجه زیادی کنند.

۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.