دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی فضای مجازی را یکی از روش های جدید دسترسی به مواد مخدر در بجنورد اعلام کرد.

احمد ریواده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، گفت: متاسفانه در حال حاضر تعدادی از معتادان سفارشات مواد مخدر خود را از طریق خرده فروشانی که در فضای مجازی فعال هستند، تامین می کنند.

وی افزود: پیک های موتوری نیز یکی دیگر از روش های دسترسی مواد مخدر به معتادان در بجنورد بوده است.

ریواده ادامه داد: در همین راستا طی هفته گذشته ای جلسه ای با افرادی که در حوزه پیک موتوری در حال خدمات رسانی به مردم هستند برگزار شد که آموزش های لازم را برای جلوگیری از به دام افتادن آن ها در دامن قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر برگزار شد.

وی اظهار کرد: در حقیقیت سفارش دهندگان مواد مخدر در فضای مجازی مشخص هستند که از چه طبقه ای هستند و بیشتر چه نوع ماده مخدری مورد سفارش آن ها هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بیشتر مواد مخدری که در فضای مجازی سفارش داده می شود، از نوع گل و مواد مخدر جدید است.

وی در پاسخ به این سوال که زمان دسترسی معتادان در این استان به مواد مخدر چه قدر است؟ بیان کرد: زمان مشخصی در این زمینه وجود ندارد اما دسترسی به مواد مخدر در محلات آلوده کمتر و راحت از مناطق دیگر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه دسترسی نوجوانان در این استان به ماده مخدر چگونه است؟ توضیح داد: دسترسی نوجوانان به مواد مخدر اغلب از طریق خانواده آن هاست، یعنی یکی از اعضای خانواده آن ها معتاد است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.