نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نشانه گیری پهباد آمریکایی ها توسط ایران، برای دشمنان نظام قابل هضم نبوده است.

علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه کشتی توقیف شده ایران در تنگه جبل الطارق خلاف قوانین بین المللی است، اضافه کرد: کشتی انگلیس که در آب های سرزمینی ایران توقیف شده است منطبق بر قوانین بین المللی است و حتی در هنگام ورود به آب های سرزمینی ایران، رادارهای خود را خاموش کرده بودند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام شجاعانه نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ستودنی است و همین امر موجب شده است که ابرقدرت های دنیا مغلوب نیروهای مسلح کشورمان در صحنه نظامی شوند.

وی با تاکید براینکه دشمنان نظام اسلامی می دانند که در صحنه های نظامی نمی توانند در مقابل ایران حرفی برای گفتن داشته باشند، افزود: توانمندی نظامی خود را در عمل نشان داده ایم و دشمنان نظام حرفی برای گفتن ندارند.

قربانی عنوان کرد: توقیف کشتی ایران در تنگه جبل الطارق و حضور کشتی انگلیس در ایران، بی ارتباط با نشانه گیری پهباد آمریکایی ها توسط نیروهای مسلح ایرانی نیست و آنان نتوانستند این اقدام شجاعانه نیروهای مسلح کشورمان را هضم کنند و بر آنان سنگین تمام شده است و دنیا می داند که در سیاست استراتژیک و راهبری آمریکا و انگلیس با یکدیگر متحد هستند.

به گفته وی رفع توقیف کشتی ایرانی در تنگه جبل الطارق در حال رایزنی است و تا زمانی که رفع توقیف نشود، شرایط کشتی انگلیس نیز بررسی نخو اهد شد و دیگر زمان گذشته نیست که انگلیسی ها یکی بزنند و فرار کنند به طور قطع پاسخ کوبنده ای خواهند گرفت.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.