به گزارش ایرنا رضا فیروزه روز دوشنبه در نشست شورای اداری شیروان با اشاره به برگزاری جلسه شورای معادن در آینده نزدیک اظهار داشت: همچنین 113 میلیارد از محل اعتبارات رهبری برای معادن تخصیص داده شده و 110 میلیارد ریال دیگر هم از سایر اعتبارات برای زیر ساخت های صنایع استان موجود است.
وی با اشاره به طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در شهرستان های گفت: برای این ماه یکهزار و 16 تن شکر پیش بینی کرده بودیم که بالغ بر 600 تن دیگر وارد شده است و باید سعی کنیم در بازار عرضه و تقاضا را درست مدیریت کنیم.
رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی هم در این نشست گفت: پررنگ بودن نماز در مدارس می تواند آسیب های اجتماعی را به حداقل برساند.
حجت الاسلام رضا احمدی فر اظهار داشت: لازم است به نماز و اهمیت آن توجه ویژه ای صورت گیرد و در ساعات نماز، جلسه و نشست خبری برگزار نشود و جلسه شورای اقامه نماز به صورت فصلی در هر شهرستان برگزار شود.
فرماندار شیروان هم گفت: امسال با توجه به بارندگی های خوب حجم ذخیره سد بارزو در این شهرستان رکورد زد که با اقدامات ارزنده ستاد بحران حادثه تلخی نداشتیم.
امین رضا مرآتی اظهار داشت: مدیران سعه صعدر خود را بیشتر کنند و سال 98 را ویژه دنبال کنند.
وی گفت: ساماندهی رودخانه ها و مسیل ها برنامه اصلی سال 98 است که رودخانه اترک و چایلق این شهرستان حتما باید ساماندهی شود زیراکه در غیر اینصورت عبور جریان آب مناسب نخواهد بود.
امام جمعه شیروان هم گفت: برخی از گرانی ها خودساخته است و ربطی به کمبود ها و واردات و صادرات ندارد، افرادی سودجو و دنیا طلب باعث این گرانی ها می شود که باید حتما برخورد شود.
حجت الاسلام حسین کوثری با تاکید بر نظارت ها بیشتر بازار اظهار داشت: برخی از افراد سودجو به بهانه نداشتن فضای کافی در مغازه ، اجناس را به مکان های بیرون شهر می برند و احتکار می کنند.
وی گفت: در حوزه گرانی ها ، نتوانستیم به خوبی با دلالان برخورد کنیم و قیمت روز را دلالان مشخص می کنند.
شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.