امین رضا مرآتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رودخانه قوشخانه طغیان نکرده است، اظهار داشت: هم اکنون اعضای ستاد بحران در منطقه حضور دارند و مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط تحت کنترل است.
وی با بیان اینکه هم اکنون رودخانه های شهرستان پرآب شده اند، گفت: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و دبی آب این رودخانه از جمله چایلق در حد معمول است البته، ایمن سازی های لازم انجام شده است.
مرآتی افزود: به علت مسیل و مدیریت مناسب و امدادرسانی از صبح امروز در محورهای ورودی جاده روستای حسین آباد، روستاهای دهستان گلیان، ورودی شهر لوجلی و بخش سیوکانلو از انتهای خانلق مقابل پاسگاه این شهرستان محدودیت تردد ایجاد شده است.
براساس اطلاعیه شماره 9 ستاد مدیریت بحران شیروان، اطراف رودخانه اترک و رودخانه چایلق ایمن سازی و سازه های فلزی و خاکریز موقت در محل های خروج آب از رودخانه های مذکور به سمت خیابانهای حاشیه ایجاد شده و امکان خروج آب از سطح رودخانه کاهش یافته است.
ساکنین محترم محلات حاشیه رودخانه اترک و چایلق، آمادگی بیشتری برای مواجهه با سیل احتمالی داشته باشند.
شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد، از شهرستان های سیل خیز خراسان شمالی است و بر اساس هشدارهای هواشناسی احتمال بروز خطر سیل در آن پیش بینی شده است.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.