حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در تماس تلفنی با وزیر ارتباطات، وی تصمیم گیری در این خصوص را به هیات مدیره شرکت پست واگذار کرد.
وی افزود: در مقابل واگذاری این ساختمان، که مصلای فاروج را به مسیر عبور زائران و مسافران پیوند می زند، معادل 2 برابر زمین آن در سایت اداری شهرستان به اداره پست تحویل خواهد شد.
وی با اشاره به تنگنای اعتباری برای تکمیل ساختمان مصلی گفت: در عین حال کار اجرایی تعطیل نشده و پیگیر جذب اعتبارات مورد نیاز هستیم.
حجت الاسلام قلیزاده، اعتبار هزینه شده برای اجرای مصلای فاروج تا کنون را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای تکمیل این طرح و رساندن آن به شرایط مطلوب 30 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
امام جمعه فاروج گفت: مردم شهرستان 700 میلیون ریال در ساخت این بنا مشارکت داشته اند و در هفته های اخیر هم 50 تا 60 میلیون ریال دیگر از سوی خیران اهدا شده است.
ساخت مصلای شهر فاروج سال 76 در زمینی به وسعت 4000 مترمربع با زیربنای سه هزار و 400 متر، از محل کمک‌های مردمی، شهرداری و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آغاز شد.
این طرح بنا بود در چهار تا پنج سال تکمیل شود اما به دلیل نبود اعتبارات لازم، تا سال 88 بدون پیشرفت فیزیکی قابل ‌توجهی باقی ماند که از آن سال با پیگیری‌ انجام ‌شده، طرح فعال شد و اکنون به پیشرفت 65 درصدی رسیده است.
5132/7187
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.