به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز یکشنبه در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: اکنون تامین سرمایه در گردش، مشکل مهم تولیدکنندگان است و در این باره دولت تلاش دارد تا با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، تولید در این واحدها رونق گیرد.
وی افزود: باید تلاش کنیم تا موانع تولید در استان برداشته و مسیر برای اشتغال زایی و رونق تولید تسهیل شود.
خباز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مشکلات مطرح شده در زمینه بهره مندی تولیدکنندگان بخش کشاورزی از دستور العمل بند خ تبصره 32 گفت: در این باره پیگیری های لازم از استان انجام می شود تا کشاورزان راحت تر از مزایای آن بهره مند شوند.
استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: البته این مشکل باید در سطح کشور مورد بررسی قرار گیرد اما در استان مکاتبات و پیگیری های لازم انجام می شود.
بر اساس این گزارش مشکلات هشت واحد تولیدی در این نشست بررسی شد.
حل مشکلات مربوط به جریمه آلایندگی، رسیدگی به درخواست واحد تولیدی برای توقف صدور اجرائیه، شفاف سازی نحوه اجرای حکم صادر شده و تعیین تکلیف بدهی به بانک، اخذ تسهیلات از محل طرح رونق تولید و بهره مندی از دستور العمل بند خ تبصره 32 از جمله مشکلات بررسی شده واحدهای تولیدی در این نشست بود.
اکنون بیش از 370 واحد صنعتی در خراسان شمالی وجود دارد که میزان سرمایه گذاری در این واحدهای صنعتی حدود 13 هزار میلیارد ریال و میزان اشتغال بیش از 13 هزار نفر به ثبت رسیده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.