به گزارش ایرنا محمدعلی عباس زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: تامین اجتماعی استان ماهانه حدود 250 تا 300 میلیارد ریال به صورت بلند و کوتاه مدت برای بیمه شدگان هزینه می کند.
وی افزود: این میزان اعتبار گردش مالی بالایی است که در نتیجه تعامل و مشارکت خوب این دستگاه حاصل شده است.
عباس زاده اظهار کرد: هم اکنون 110 هزار بیمه شده و 14 هزار و 700 مستمری بگیر در استان زیر پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند.
وی افزود: در حال حاضر 2 کارگزاری این سازمان در شهرستان های اسفراین و شیروان آماده بهره برداری است که تا پایان مهرماه افتتاح می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به رضایت مردم از خدمات تامین اجتماعی، گفت: هنر آن است که قانون با رضایتمندی بالای بیمه شدگان اجرا شود که خوشبختانه ما علیرغم همه مشکلات، همکاری و تعامل خوبی با کارفرمایان داریم.
عباس زاده کسب عنوان برتر در میز خدمت، سازمان برتر در شاخص های اختصاصی و دریافت لوح تقدیر در خدمت به ایثارگران را از مهمترین دستاوردهای تامین اجتماعی در سال جاری ذکر کرد.
معاون ‌مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز با بیان اینکه به زودی آزمون استخدام 10 نیروی جدید در بخش درمان این سازمان برگزار ‌می شود، گفت: این نیروها در رشته های پرستاری، مامایی، حسابداری و بیهوشی جذب خواهند شد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی دارای 110 هزار بیمه شده و 14 هزار و 700 مستمری بگیر تامین اجتماعی است.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.