به گزارش ایرنا محمدرضا خباز، شنبه در طلیعه هفته بزرگداشت دفاع مقدس در آیین رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان افزود: دشمنان در مقطعی که ایران اسلامی هیچ نداشت، نتوانستند بر عزم این ملت غلبه کنند و اکنون در اوج قدرت و عزت ایران، برای نبرد اقتصادی با ما برنامه ریزی کرده اند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی دیگر به ایران اسلامی حمله نظامی نخواهد داشت، گفت: هم اکنون دشمن برنامه بر هم زدن انسجام عمومی و ایجاد اختلاف بین مردم و نظام را از طریق جنگ اقتصادی سرلوحه کار خود قرار داده است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و حفظ وحدت و انسجام گفت: اتحاد، هماهنگی، یکصدا بودن مردم و مسئولان، رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب بوده است و بقای انقلاب نیز در گرو وفاداری به همین همدلی و وحدت است.
خباز با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، احتکار را در حکم کمک به دشمن و آب ریختن به آسیاب بدخواهان دانست و گفت: برخی از افراد شرایط جنگ اقتصادی را درک نکرده و با احتکار سودجویانه برخی از کالاها به جامعه ضرر می رسانند.
وی خواستار همکاری فعال مردم در این خصوص شد و گفت: انتظار داریم اگر در جایی امکاناتی غیرقانونی احتکار و انبار شده است مردم آنرا به دستگاه های مسئول گزارش دهند.
استاندار خراسان شمالی از بازاریان و کسبه نیز خواست تا انصاف رعایت کرده و از شرایط سخت اقتصادی امروز برای منفعت طلبی و سودجویی خود استفاده نکنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این آیین گفت:ملت ایران همیشه تجاوزگران را سرجایشان نشانده است، گفت: ملت ما با بسیج مردمی در دوران هشت ساله دفاع مقدس استکبار را زمین گیر کرد و امروز این مردم آبدیده تر شده اند.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: دشمن با جنگ اقتصادی نظام اسلامی را نشانه رفته است که باید با دفاع جانانه، از این گردنه به سلامت عبور کنیم.
فرمانده تیپ 130 مستقل پیاده شهید دلجویان ارتش در خراسان شمالی نیز گفت: مقاومت ملت ایران و کسب پیروزی در صحنه های مختلف حاصل وحدت و یکدلی، اعتماد به نفس و اراده آهنین همه سازمان ها، نهادها و مردم و همچنین رهنمودهای رهبری است.
امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی باید به عنوان راهبرد قلمداد شود چرا که دشمنان هم اکنون به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی در صفوف مردم و مسئولان هستند.
در این آیین یگان‏های نمونه نیروهای مسلح خراسان شمالی با رژه از مقابل کلام الله مجید، تمثال رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، توانمندی‏های خود را به نمایش گذاشتند.
3007/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.